trados-studio-zgloszenie-o-pomoc-techniczna-rws.png

Jak założyć zgłoszenie o pomoc techniczną RWS

W sytuacjach wadliwego działania instalacji Tradosa Studio można wysłać zgłoszenie o pomoc techniczną do RWS. W tym celu należy:

  • Przejść na stronę https://gateway.sdl.com/webtocaserequest.

  • Kliknąć Get help.

  • Jeżeli nie jesteśmy zalogowani na naszym koncie użytkownika w systemie RWS, pojawi się strona logowania. Jeśli nie pamiętamy hasła, można je zresetować.

  • Wypełnić formularz, który się pojawi.

  • Cierpliwie czekać na kontakt mailowy.

Przez formularz zgłaszać można jedynie kwestie związane z wadliwym działaniem Tradosa Studio lub sprawy licencyjne m.in. resetowanie kodu aktywacyjnego, ale kod można również zresetować samodzielnie lub przez czat z technikiem RWS.

Wszelkie inne pytania lub problemy (np. uszkodzona pamięć tłumaczeń, przygotowanie specjalnych ustawień pod projekt, niedziałający plik z tłumaczeniem, itd.) wymagają odrębnie nabywanej usługi wsparcia technicznego RWS. W przypadku zainteresowania taką usługą, zapraszam do kontaktu.