W przypadku problemów technicznych, zawsze staram się pomóc. Ale pomimo 13-letniego technicznego doświadczenia z Tradosem, czasami mogę nie być w stanie rozwiązać jakiegoś problemu . A czasami po prostu mam dzień spotkań i mogę nie być dostępny od razu. Dlatego warto wiedzieć, jakie są dostępne opcje pomocy technicznej.
Na początek zachęcam do wysłania maila do mnie na jacek@tradospolska.pl z informacją o problemie. Najlepiej też od razu załączyć plik źródłowy oraz SDLXLIFF-a. Maile sprawdzam na bieżąco, więc postaram się dać znać, czy będę w stanie pomóc i w jakim czasie.
Są jeszcze inne możliwości. Jeżeli pojawił się problem instalacyjny (czyli Trados nie działa jak powinien), to można zgłosić problem bezpośrednio do naszych techników i założyć zgłoszenie o pomoc techniczną.
W przypadku resetowania kodu aktywacyjnego (licencji), można to zrobić poprzez powyższe zgłoszenie, ale również:
Skontaktować się przez czat z działem licencyjnym.
Samodzielnie zresetować licencję z poziomu naszego konta użytkownika RWS.