trados-studio-subskrypcja-resetowanie-aktywacji.png

Trados Studio w subskrypcji - jak zresetować lub przenieść aktywację

Trados Studio w subskrypcji aktywuje się inaczej, niż jego odpowiednik wieczysty. Subskrypcja aktywuje się poprzez zalogowanie naszymi danymi do konta tradosowego (instrukcja aktywacji Trados Studio jest tutaj).

A jak dezaktywować subskrypcję, żeby przenieść Tradosa Studio na inny komputer? A może nagle Trados się dezaktywował, pomimo, że tego nie sami nie zrobiliśmy i teraz nie chce się ponownie aktywować?

Resetowanie statusu subskrypcji Tradosa Studio

  • Logujemy się pod adresem https://languagecloud.sdl.com/ używając swoich danych do konta tradosowego.

    Zrzut ekranu z Trados Studio logowanie do chmury Language Cloud

  • W prawym górnym rogu klikamy koło z naszymi inicjałami. Pojawi się menu z ustawieniami konta.

    Zrzut ekranu z chmurowego Tradosa i klikniętym kołem z inicjałami.

  • Klikamy pozycję Manage Account.

    Zrzut ekranu z chmurowego Tradosa i klikniętym kołem z inicjałami i podświetloną pozycją Manage Account.

  • Po lewej stronie ekranu klikamy pozycję Connected Devices.

    Zrzut ekranu z chmurowego Tradosa, ustawienia konta, zaznaczona pozycja Connected Devices.

  • Pojawi się lista aktywowanych komputerów (Desktop PC) oraz przeglądarek (Web Browser). Tutaj należy zaznaczyć pole wyboru przy tej pozycji, która jest Desktop PC i następnie kliknąć Delete. W ten sposób odblokujemy zablokowaną aktywację lub po prostu ją dezaktywujemy. Teraz można ponownie zalogować się w Tradosie Studio lub najpierw przenieść Tradosa Studio na inny komputer i go aktywować.

    Zrzut ekranu z chmurowego Tradosaz listą zarejestrowanych urządzeń.

    Jeżeli z kolei potrzeba odblokować Tradosa przeglądarkowego (chmurowego), to zaznaczamy pozycję Web Browser na liście i klikamy Delete.