W przypadku natarczywych komunikatów z błędami najczęściej wystarczy naprawić instalację Tradosa Studio.
Uwaga: folder AppData wymieniony poniżej jest domyślnie ukryty i trzeba włączyć Ukryte elementy, żeby go zobaczyć. Należy to zrobić na karcie Widok w dowolnym oknie eksploratora Windowsa 10. W przypadku Windowsa 11 ukryte elementy włączamy w dowolnym oknie eksploratora w Wyświetl - Pokaż - Ukryte elementy.
Procedura:
Przejdź do C:\Użytkownicy (lub Users)\{nasza_nazwa_komputera}\AppData\Local\SDL i zmień nazwy folderów Trados Studio oraz ProjectApi (można je też po prostu skasować).
Następnie przejdź do C:\Użytkownicy (lub Users)\{nasza_nazwa_komputera}\AppData\Roaming\SDL i tutaj również zmień nazwy folderów Trados Studio oraz ProjectApi (też można je po prostu skasować).
Otwórz nowe okno Windows i przejdź do \Dokumenty\Studio\{numer_zainstalowanej_wersji}\ tutaj zmień nazwę pliku Projects.xml.
Jeżeli powyższe kroki nie pomogły, trzeba spróbować wykonać czystą instalację Trados Studio.