Jeżeli Naprawienie instalacji Tradosa Studio nie pomogło i nadal pojawiają się komunikaty z błędami, można wykonać czystą instalację.
Na początek warto dezaktywować Tradosa Studio (Help - Product Activation - Deactivate).
Aktualny instalator jest zawsze do pobrania z naszego konta użytkownika w systemie RWS (Products & Plans – Downloads).
Odinstaluj Tradosa Studio.
Następnie w lokalizacji C:\ProgramData\Package Cache usuń katalog SDL.
W lokalizacji C:\Users\{nasza_nazwa_komputera}\AppData\Local\ usuń katalog SDL.
W C:\Users\{nasza_nazwa_komputera}\AppData\Roaming\ usuń katalog SDL.
W C:\ProgramData usuń katalog SDL.
Otwórz nowe okno Windows i przejdź do \Dokumenty\Studio\{numer_zainstalowanej_wersji}\ tutaj zmień nazwę pliku Projects.xml.
Teraz można już zainstalować Tradosa Studio.
Uwaga: folder AppData jest domyślnie ukryty i trzeba włączyć Ukryte elementy, żeby go zobaczyć. Należy to zrobić na karcie Widok w dowolnym oknie eksploratora Windowsa 10. W przypadku Windowsa 11 ukryte elementy włączamy w dowolnym oknie eksploratora w Wyświetl - Pokaż - Ukryte elementy.
Jeżeli wykonanie czystej instalacji nie pomogło, może być potrzebne zgłoszenie techniczne do producenta.